19april 2017 Cartagena

19 april 2017 - Cartagena, Colombia

Vandaag begonnen met een ontbijtnuffet. Dat lijkt misschien niet belangrijk maar dat is het wel. Heerlijk gewoon een broodje, yoghurt, fruit en thee. Voor de liefhebbers natuurlijk ook wel ei en andere vettigheid maar het hoeft niet.                                               En aangezien het erg warm is kozen we voor het zwembad. Ons hotel heeft stoelen bij het strand maar niet op het strand. Nog sterker , een ander hotel zit voor de onze met zijn terras en er staan bosjes tussen. Dus op naar het zwembad. Zwemmen, zonnen, zwemmen. Niets engs aan vandaag. Rondje lopen in de omgeving, te warm, siësta en uiteindelijk naar het oude centrum Cartagena. Prachtige stad met grote gekleurde huizen en grote hotels. Laagbouw. Ook veel straatverkopers. We spraken nog een Nederlands meisje die aan het bacpacken was in Colombia. Wat toch gaaf dat dat kan tegenwoordig. We hebben nog heerlijk gegeten en zijn nu net terug. Straks nog even naar de bar. Zwemmen kan tot 9 uur, daarvoor gaan we nu niet meer alles doen. Morgen weer. Vervelend van vandaag? Een schroefje uit mijn bril is weg waardoor er een stangetje af is. Dat is flink balen aangezien ik ook geen lenzen meer heb. Op dit moment is het profesorisch vast gezet met een oorbel. Uitvinding van Paola. Morgen op zoek naar een opticiën want ik heb natuurlijk niet nog een bril bij me. Alleen nog een zooi zonnebrillen, maar zonder lenzen onbruikbaar. Voorlopig zit ik buiten wel goed met mijn zonnebril op sterkte.                                                                                     Ook hier weer mooie dieren.

1. Marja vanuit mooi Ansen:
    20 april 2017
    Heerlijk zo'n dagje zwembad, zon en "relax" na jullie Sta. Martha avontuur. En een normaal Intercontinental ontbijt buffet waardeer je nu des te meer, ;)
    Lastig van je bril Joke, en super vinding rijk van Paola.
    Genietse in mooi Cartagena.
  2. Gea62:
    20 april 2017
    Joh, das zeker onhandig. Ik hoop dat het lukt. Misschien wel een nieuwe bril??
    Heerlijk man, lekker bij het zwembad. Hier vriest het en is het niet warm. ( lees koud!)
    Geniet nog maar even.
    Gr voor allemaal!!