20 april 2017 weinig nieuws

21 april 2017 - Cartagena, Colombia

Vandaag maar weer relaxed gedaan. Wat gelezen terwijl de kinderen zich in het zweet werkten in de sportzaal. Wat gelezen bij het zwembad, omdat we geen zin hadden in zwemmen. Wat rond gelopen in de omgeving, wat trouwens nog nader onderzoek vraagt. Daar hebben we nog tijd voor. Gelukkig hebben we in een winkelcentrum ook een opticiën gevonden, zij voorzag mijn bril van een nieuw schroefje. ( vanavond kwamen we er achter dat ze er een schroefje heeft tussen gedrukt. Deze was er vanavond al weer uit. Sufferd. Zeg dan dat je het niet kan. Nu zijn er een paar handige klusjesmannen mee bezig geweest. Ze maakten van 2 brillen 1). Maar wat veel belangrijker is, is dat we een airhockey tafel hebben gevonden. Onze vakanties zijn niet compleet zonder een paar spellen daarop. En nu is de vakantie wel compleet. Vanavond, na het eten nog even gezwommen. Nu koffer en tas ingepakt omdat we morgen voor 1 dag een tropisch eiland opzoeken. Daarna komen we hier weer.

1. Mariska:
    22 april 2017
    Wat een compleet andere wereld toch! Genieten
  2. Marja vanuit mooi Ansen:
    22 april 2017
    Prachtige foto's...
    En... tja, de "Latino" zegt nooit "no" ... Wat je hem/haar ook vraagt. Dus ja, ze kan je bril maken, al kan ze dat niet. ;)