6 april 2017 Het begin.

6 april 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Zo, na een paar hectische dagen zitten we dan eindelijk hier op Schiphol. Gisteren al deze kant opgegaan. Paola en Alejo met de trein. Wij met de auto.  Onze auto is niet berekend oo zoveel koffers én passagiers.Het duurt dan even voor we gaan, is alles afgesloten? Eindelijk op weg, toch weer terug, echt wel afgesloten? Ja dus. Gelukkig hadden we genoeg tijd.

En wat ga je dan doen als je toch in de buurt bent? Naar de decathlon. Deze winkel heeft op ons dezelfde werking als de action. Je wordt er hebberig van.

Daarna even kijken in Zandvoort. Daar was het koud, dat gaan we vast nog beter beleven de komende tijd.

Slapen bij Van der Valk is letterlijk erg warm. Van slapen kwam dan ook weinig. Het ontbijt en de bijbehorende bus naar het vliegveld maakten alles goed.

En nu zitten we te wachten. Uitgezwaaid door Bryon konden we door de douane.

Vanavond rond half 7 worden we in Bogota verwacht.

1. Familie Derckx:
    Lieve familie,
    Het is dan eindelijk zover.....We wensen jullie heel veel plezier en veel bijzondere, onvergetelijke en dierbare momenten. Geniet ervan en ben voorzichtig!
    We leven en reizen met jullie mee de komende weken.
    Lieve groet,
    Thomas Mathijs Paul en Petra
  2. Matthieu:
    Hee allemaal,
    erg leuk om julie op deze manier te volgen. Het lijkt me helemaal mooi worden als er straks foto's van jullie belevenissen gaan verschijnen. Hier is alles onder controle. Wees voorzichtig en ik ben in afwachting van het volgende bericht.
    Groet
    Matthieu
  3. Familie noorman:
    Lieve Familie,

We wensen jullie een hele fijne tijd toe in Colombia de komende weken en ga lekker genieten!
    We zijn benieuwd naar al jullie leuke avonturen en gaan het zeker volgen.

Veel liefs,
    Aafke, Bert en Demi
  4. Karin:
    Hallo Joke, Walter, Paola en Alejo,

Heel veel plezier in Colombia, land van herkomst en land van ophalen al weer heel veel jaren geleden. Lekker eten, mooie indrukken, maar vooral jullie samenzijn zal dit een onvergetelijke ervaring maken.

Groeten Karin en Paul

Op naar de volgende verhalen.....
  5. Susan Groenewegen:
    Ole!
    Eindelijk is het dan zover!
    Geniet ervan met z'n allen. Heel veel plezier en gezelligheid samen!
    Liefs Susan
  6. Carmen:
    Lieve allemaal,
    Een hele fijne en veilige vliegreis gewenst, geniet ervan en maak mooie herinneringen.
    Tot gauw, liefs Carmen
  7. Gea Boers:
    6 april 2017
    Hallo Joke en fam heel veel plezier. Ik zal nog even zwaaien als ik in de buurt ben. Liefs Gea
  8. Jeanet.:
    Hallo Joke, Walter, Paola en Alejo,

En dan is het eindelijk zover. Het gaat beginnen. Heel veel plezier met elkaar en koester de mooie momenten.

Groetjes Jeanet.
  9. Simone:
    6 april 2017
    Hallo allemaal, Wat leuk om wat van jullie te horen. Heel veel plezier in Colombia en ik ga jullie berichten volgen. Liefs Simone
  10. Fam van de Wetering:
    Hallo allemaal,

Eindelijk is het dan zover. Heel veel plezier gewenst en we zijn benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes van ons allen
  11. Anneke:
    Hallo,
    Leuk om te lezen dat jullie trip nu écht is begonnen.
    Ik kijk uit naar je verslagjes en hopelijk ook foto's.
    Geniet ervan samen!

Groetjes,
    Anneke
  12. Pauline:
    6 april 2017
    Joke, Walter, Paola en Alejo, het is hier nu half elf en bij jullie 7 uur eerder! Wordt een lange, spannende, mooie, gezellige dag voor jullie! Eindelijk is het zover!Ik ben reuze benieuwd naar jullie belevenissen die nu van start zijn gegaan! Genieten met elkaar en alles eruit halen wat eruit te halen valt!!!
    liefs van Pauline
  13. Mariska:
    7 april 2017
    De reis is begonnen en hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad? Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen en kijken uit naar een vervolg :-)
    Liefs uit Leusden
  14. Romy:
    Hoi hoi,
    Fijn dat ik jullie belevenissen via deze weg kan volgen. Ik wens jullie ontzettend veel plezier en kijk uit naar jullie volgende verslag en foto's.
  15. Ingrid:
    7 april 2017
    Heerlijk eindelijk dan op weg. Benieuwd naar alle verslagen, we gaan jullie volgen.
    Geniet en maak er een onvergetelijke reis van.

Liefs Ingrid